Rss Feed
  1. Just because!

    Saturday, May 15, 2010

    Spune-mi 4 lucruri pe care nu le suporti!

    ca sa raspund si eu...
    ipocrizia si minciuna (nu cred ca urasc ceva mai mult pe lumea asta), inselatoria(daca nu te simti in stare de ceva stabil, las-o balta!) si vorbitul pe la spate(intotdeauna am fost genul de persoana care spune verde in fata tot ce are de zis; nu sunt adepta frazei "ce nu sti, nu te poate rani"; prefer sa stiu adevarul ca sa pot sa imi dau seama de situatia in care ma aflu si mai ales de persoanele care ma inconjoara);

  2. 6 comments:

    1. Anonymous said...

      nu suport ciorba(in special cea d burta),cocalaria si manelaria(sunt la paket si nu exista una fara cealalta),ipocrizia(mda,,,sa mau spus:P),calomnia :> (evident d c:P )

    2. Anonymous said...

      indiferenta, vorba pe la spate, minciuna, scosu' ochilor

    3. Sabina said...

      minciuna, duplicitatea, profitoriaa si ingamfarea:)

    4. Sabina said...

      defapt:-? sunt mai multe:-?
      matea fizica
      apoi:-?
      mancarea gatita
      copiile serocs
      nu suport sa nu am ceva dulce
      sau sa ma simt singura:-?
      sa fac chestii degeaba(gen ziua de azi:-&)
      si ma mai gandesc
      :D:))

    5. Anonymous said...

      nu suport cocalarii si pitipoancele.
      nu.i suport pe cei senili si care nu si traiesc viata.
      nu suport oamenii care nu pot sa zica o gluma.
      nu.i suport pe cei care nu sunt amuzanti.
      payatza

    6. Anonymous said...

      Da..deci paiata,cum iti traiesti tu viata?
      Nu e nicio aluzie la ce urmeaza sa zic:).
      Daca asta inseamna a bea,a fuma,a face toate astea doar de dragu' de a face,si a fute non stop,mai bine nu.
      Cat despre faza de ieri cu incercarea de a afla parerea voastra unii despre ceilalti a fost de cacat pentru ca nu a fost inteleasa corect ideea ta,si multi nu fac altceva decat sa sara cu gura,in loc sa se gandeasca o clipa ca poate pot schimba ceva in bine in comportamentu' lor.
      Cat despre cocalari si pitipoance,traiesc printre noi,ocupa spatiu,si asta e viata lor.
      Nu fac nicio aluzie,spun din nou.
      Nu va simtiti jicniti pentru ca nu aveti de ce.
      Nu sunt in masura sa critic pe nimeni,mi-am spus parerea.
      Si ce nu suport eu..?
      hmm:-?..
      In primu' rand prostia,minciuna,prefacatoria,incapabilitatea(cred ca e bine:)))de a recunoaste ceva,si barfa.Desi si eu mai practic cate ceva din astea de pe aici,incerc sa le schimb.
      Numai bine.
      Si inca ceva.Nu mai lua in seama ce zic gurile rele ca nu ai nevoie de toti astia.
      Fi decat pentru tine si oamenii tai.
      Frumos ca si-a spus parerea,desi nu inteleg de ce nu ar recunoaste cine a postat comentariul rautacios.Ca si daca stie,si daca nu,e acelasi lucru.
      Oricum sinceritatea nu mai e de mult apreciata asa cum ar trebui!
      Oana.

    Post a Comment