Rss Feed
  1. un motiv pentru a uri secolul 21!

    Saturday, September 25, 2010

    De ce un baiat trimite mai degraba un email decat o scrisoare? De ce un baiat nu se mai straduieste sa impresioneze o fata, ci se gandeste ca daca primeste un refuz persoana respectiva chiar nu vrea sa fie cu el? De ce un baiat nu mai este in stare sa cumpere o floare? De ce un baiat nu e in stare sa te duca noaptea in mijlocul strazii si sa iti propuna sa dansati? De ce un baiat prefera sa iti vorbeasca pe Y!M decat sa te caute si sa vorbiti fata in fata? De ce azi un baiat e mult prea pervers ca sa aiba sentimente pentru o fata? De ce trebuie sa traim in secolul 21?:
    Unde s-a pierdut romantismul? Si de ce azi nimeni nu mai da 2 bani pe el? De ce azi prea putine persoane mai cred in dragoste?

    Poate ca sunt exagerata. Poate ca cer prea mult. Poate ca doar imi place sa visez. Si mi-ar placea sa stiu ca e acolo. Ca exista cineva caruia ii pasa. Ca exista o persoana care sa ma intrebe dimineata "cum ai dormit?". Ca acea persoana nu o sa ma intrebe ce am atunci cand sunt suparata, ci doar o sa ma ia in brate fara sa imi spuna un cuvant. De ce niciodata nu am avut o persoana care sa faca asta? Poate din cauza ca eu inca mai cred in romantism, desi nu exista un baiat care sa o mai faca...

    Cred ca nu o sa imi primesc vreodata trandafirul ala albastru...

  2. 2 comments:

    1. Denisa said...

      Stai calma. Stii ca sieuam precut prin faza cu romantismul. Si, ei bine, dupa peripetiile din grecia, cand am ajuns acasa mi-am gasit asa-zisul print pe cal alb. A venit si m-a luat de acasa, ne-am plimbat, am fost sa mancam, a platit el, am vorbit si chiar am alergat amandoi ca doi nebuni pe strada. Mi-a imprumutat hanoracul lui luuung de tot si am stat imbratisati pe o banca rece. Dar nu conta. Ai rabdare...Si spera ca nu toti baietii au fost afectati de acest secol idiot caracterizat pare-mi-se, prin evolutie.

    2. Marcelino said...

      Felicitari pentru gasirea printului pe cal alb! Chiar ma bucur pentru tine.

      p.s. - rabdarea nu e tocmai punctul meu forte:D

    Post a Comment