Rss Feed
  1. Dragobetele în variantă adaptată.

    Wednesday, February 24, 2010

    Puţini sunt cei care ştiu data la care se sărbătoreşte de fapt Ziua Îndrăgostiţilor. Şi mai puţini sunt cei care ştiu cu adevărat să sărbătorească acest eveniment. Ce am primit noi de Dragobete ? O piesă de teatru. Ce fel de piesă de teatru ? Crede-mă pe cuvânt că nu vrei să şti. Pentru 7 lei, am stat şi am ascultat o oră şi 30 de minute, trei bărbaţi cum îşi povesteau fanteziile sexuale. Nu mă deranjează că am pierdut 7 lei, ci mă deranjează că am pierdut o oră şi jumătate auzind lucruri pe care oricum le aud în fiecare zi în clasă. A fost o pierdere de timp. Aceasta este ţara în care trăim. Având în vedere că azi au fost Dragobetele, ar fi fost mai plăcută o piesă care să abordeze această temă.

    Valentine's Day e sărbătoarea(dacă se poate numi sărbătoare) despre care ştie toată lumea. Sincer, mie mi se pare că are doar valoare comercială şi este un motiv bun pentru producători să scoată pe piaţă tot felul de chestii. Adevăratul înţeles al Zilei Îndrăgostiţilor nu este un lucru. Este un sentiment. Şi pe acesta nu îl poţi cumpără de nicăieri.

    În ziua de azi, nu cred că mai găseşti pe cineva care să pună preţ pe sentimente... sau poate 2-3 persoane. Toată lumea iubeşte cât ai bate din palme. Mi-e milă de ei.

    Nu mă interesează să fi de acord cu mine. Eu asta cred.

  2. 5 comments:

    1. Anonymous said...

      sentimentalooo:>


      razvanutzz

    2. Unknown said...

      Sunt de aceeasi parere cu tine:d

      Acum lumea se indragosteste cat ai bate din palme, cand de fapt sentimentul asta e mult mai profund...si culmea se intampla doar o data in viata. Pe urma o faci...nush sa nu fii singur, sau de ochii lumii, sau de distractie. Trist, dar adevarat:|

    3. MITI said...

      UITE CA EU PUN PRET PE SENTIMENTE SI SUNT SI BAIAT
      IMI PLACE CA SPUI NUMAI ADEVARURI DIN VIATA PE CARE LE-AM OBSERVAT SI EU PE LA 14-15 ANI , DAR DIN PACATE LUMEA ASTA SE PROSTESTE PE ZI CE TRECE ... VA CONTINUA...

    4. Marcelino said...

      @ MITI : Imi pare bine ca mai exista oameni ca tine pe lumea asta. Eu nu am spus ca toti sunt insensibili. Majoritatea sunt, dar exista si exceptii.

    5. Anonymous said...

      miti= eu =claudi

    Post a Comment