Rss Feed
  1. Endless dreams

    Thursday, February 11, 2010

    Ce e aşa rău în a visa ? Sau mai bine zis în a vrea să-ţi îndeplineşti visul ? De ce toţi oamenii din jur îţi spun că trebuie să lupţi pentru visele tale, dar atunci când chiar trebuie să faci asta te dau înapoi ? De ce toată lumea se gândeşte la "împlinirea viselor" ca la o grămadă de bani fără vârf ? Ăsta e destinul omului ? La ce bun să ai bani cu tonele dacă nu eşti ce ai vrut să fi, dacă n-ai persoanele dragi lângă tine ? La dracu cu banii!


    "Am nevoie de cineva care să mă înţeleagă şi care să creadă în toate visele mele !"

  2. 13 comments:

    1. Anonymous said...

      Un lucru foarte adevarat Andreea si ma bucur ca ai observat asta. Acum, nu fiecare vis de-al nostru tine de "gramada de bani fara varf".
      "Marimea" unui vis, daca pot sa spun asa, depinde de idealurile omului si de cat de bun este acesta intr-un anume obiect pentru ca daca esti venit de pe strada bineinteles ca dorinta ta de a ajunge presedinte nu are farmec. Si sa stii ca nu toate visele au nevoie de bishtari pentru realizarea lui. Aici mai conteaza si tupeul binevenit pana la limita nesimtirii si modul de gandire prin puterea de convingere pe care o ai si prin forta cu care apar argumentele.

    2. Sabina said...

      Stii. Imi ziceai tu asta primavara ca daca iti doresti ceva foarte mult ti se indeplineste. SI asta am vazut ca ti s-a intamplat si tie acum!
      Faza e ca oricat de greu ar fi tot nu iti poate lua nimic visele. Si oricum ar fi, nimeni nu poate s ate opreasca daca vrei ceva cu adevarat.
      [ Viseaza mai mult si crede mai mult si soarele o sa apara]

    3. Marcelino said...

      @ Anonim : Imi pare ciudat de cunoscut modul in care ai pus problema. O semnatura mica se poate ? Cred ca pot sa pun pariu ca ne cunoastem..

    4. Marcelino said...

      @ Sabina : Apreciez ca ti minte tot ce ti`am spus, desi de multe cate ti-am spus nici eu n`am putut sa tin cont..

    5. Sabina said...

      Un psiholog bun are o viata amoroasa dezastruoasa!
      si pasta tot de la tine o stiu:)))

    6. Marcelino said...

      @ Sabina : si partea proasta e ca eu nu ma satur sa fac pe psihologul ..

    7. Tia Hada said...

      TU esti cea care trebuie sa creada in visele tale, doar asa se vor implini. Unii te vor sustine, altii te vor trage inapoi, altii te vor ignora, unii vor incerca sa te descurajeze - astia sint intotdeauna cei mai multi. Doar puterea ta de a crede in visele tale le va transforma in realitate. Viseaza, fara intrerupere si fara a tine seama de ce spun altii. Sa visezi e pur si simplu minunat!

    8. Claudy said...

      apropo andreea , tu ce ai vrea sa te faci
      , care este visul tau ?

    9. Marcelino said...

      @ Claudy : In principiu ceva pe chimie. Cred ca in cercetare.

    10. Unknown said...

      Consider ca, din propria mea experienta mi-am dat seama de asta, oamenii nu trebuie sa aiba nici o influenta asupra ta. Ca unul spune ceva, altul altceva, unii te contrazic, altii iti dau dreptate...nu duc nicaieri lucrul asta...daca dai atentie celor din jur iti pierzi personalitatea si nu vei deveni asa cum doresti.
      De aceea pune piciorul in prag si hotaraste-te ca viata ta sa fie a Ta, si nu a Lor. Tu o traiesti, Tu o simti. Visele sunt viitorul...crede in vise si iubeste, iar restul se descopera singure!
      >:D< Nu-ti bate capul cu ce spune lumea. Tu contezi!

    11. Silvia ^ ^ said...

      The dreams (nu sunt sigura care e plural corect pt vis in romana :)) ) au pe langa multe alte scopuri , in opinia mea, si capacitatea de a ne ajuta sa ne stabilim viitorul pe care mai apoi il vom numi soarta.Ironic, nu?

      Destinul este cel pe care il formam noi, din dorintele si visele(visurile) noastre.
      Nu este nimic rau in a visa atat timp cat nu depasesti ratiunea =)) -asa ne stabilim un itinerar. Ele sunt punctele la care tintim, ele ne stabilesc drumul dupa care ne vom fauri viitorul.

      Deci, 4 cuvinte : "Dreams have no end!"

    12. Anonymous said...

      cedry2k feat nimeni altu'- contra cost

      payatza

    13. Marcelino said...

      @ payatza: mie imi place "tot ce am", tot cedry2k cu carbon si puya. Si mi-a placut sa vad ca puya a mai scos si altceva in afara de manele cu tenta hip hop:)

    Post a Comment