Rss Feed
  1. Impresii de la ONCh 2010

    Saturday, February 13, 2010

    Pai, avand in vedere ca a fost prima mea tangenta cu faza nationala a olimpiadei de chimie ( sau mai bine zis a vreunui concurs de pana acum) mi s-a parut o experienta foarte frumoasa. Am invatat multe lucruri. Nu numai despre chimie, ci si in general, despre oameni. Sti, e surprinzator sa vezi ca exista un loc unde ceilalti nu te percep ca pe o ciudata doar pentru ca iti place o materie care lor li se pare asemanatoare cu chineza(dupa cum este cazul liceului meu);

    Un alt lucru care m`a surprins intr-un mod placut: sincer, ma asteptam sa fie o multime de elevi care tot ceea ce vad este chimie si atat @-). Si, culmea, am dat peste oameni sociabili, amuzanti si foate diferiti de cei pe care mi-i imaginam eu.

    Subiectele au fost intr`adevar la un nivel foarte ridicat (ca nah e nationala) si, desi am fost pusa intr`o situatie destul de dificila, acest lucru m`a ambitionat si am de gand ca la anul sa fiu mult mai pregatita ca anul acesta.

    Distractie... a fost cat cuprinde. Trecand peste partea in care am fost "sub papucul" a doua profesoare care au dormit cu noi in camera, am avut si nopti mai... "deaspura papucului" :D. In principiu, ma bucur ca am avut ocazia sa`mi fac o gramada de prieteni si sa experimentez o gramada de lucruri noi in cadrul acestei olimpiade care sper ca nu va fi prima si ultima, ci doar prima.

    "Drumul celor o mie de pasi incepe cu primul."

    P.S. - Era sa uit de bucataresele "deosebit de amabile" de la cantina care au genul de comportament ce te face sa iti doresti sa pleci cat mai repede din tara asta...

  2. 16 comments:

    1. ana said...

      trebuia sa fie ceva care sa strice atmosfera!

    2. Anonymous said...

      cata dreptate ai ..., sa stii te pricepi bine la vorbe nu gluma si asta e un lucru bun si te felicit ca ai blogu tau..??!!
      .si hai sa fim seriosi , cat ai stat in camera cu profele ? ca mai mult ai fost ...................

    3. Marcelino said...

      @ Anonim: Am stat in camera cu profele destul cat sa ma enervez:)). In prima si a doua seara am inteles sa ne culcam devreme ca am avut probele. In a 3a seara am stat pana la 11 la 1.2 ca ne-a dat afara profu' din Satu Mare. In a patra seara am fost tot la fetele de la Galati si m-am intors la 2:30 cu Ana si Cristiana si profa din Ilfov a zis "Ati venit cu galagia si aici. Ati plecat doua si v-ati intors trei." In a cincea seara, recunosc ca nu am dormit in camera, desi a doua zi profa ne-a facut un scandal monstruos mie si Anei. Si in ultima seara am intrebat-o pe profa daca putem sa mergem in alta camera si a zis "Nicio alta camera. Treceti imediat sa va culcati." Sa fim seriosi acum, daca vroia liniste si pace de ce nu a stat cu ceilalti profesori?! Nu e normal ca profesorii sa stea in camere cu elevii. Si totusi era ultima seara. Nu mai aveam nici probe nici nimic.
      Apropo, ce vrei sa spui prin "ca mai mult ai fost......." ?

    4. Tia Hada said...

      Nu cred ca e cazul sa te justifici in fata unui anonim. Treaba ta unde ai fost, ciuda anonimului !

      Felicitari pentru rezultat !!!

    5. Marcelino said...

      @ Tia Hada : Nu e vorba neaparat de justificare in fata lui/ei. E clar ca este cineva care stie detalii despre aceasta olimpiada. Si sunt curioasa ce a vrut sa spuna prin ultima parte :)

    6. claudiu said...

      lol !!! eu sunt, clau,nu am vrut sa creez flame pe aici ... eu am spus ca sunt de acord , si pe mine m-au deranjat anumite lucruri la olimpiada si cu partea cu ........ am vrut sa spun ca te-ai distrat, toti ne-am distrat si nu tre sa ne vaitam
      fata de alte olimpiade mancarea si cazarea au fost bune .ca mai sunt si inconveniente .....eeee
      romania .... e tara mea si o iubesc si nu as pleca nici de-al dracu pentru ca aici imi am radacinile
      lol e 10 si 10 trebuie sa plec la bac la proba ...

    7. Marcelino said...

      @ Claudiu : Ma gandeam ca tu esti:)) Faza cu profele in camera e singura care m-a deranjat. Pentru ca la mancare am avut si o alternativa: Mc. Si de cazare nu prea am mai tinut cont... cel putin in ultimele zile.

    8. clau said...

      cum ti-ai dat seama ?

    9. Marcelino said...

      @ clau : Deja vu :)). Pai cam acesta e felul tau de a scrie.

    10. clau said...

      ma bucura enorm ca ma cunosti asa de bine ...
      andreeea ,mai stii cate ceva de andy > ai cumva vreun id >>?las intrebarea aici ca daca e ceva sigur imi zici

    11. Marcelino said...

      @ clau: n-am ID lui, dar daca faci rost sa mi-l dai si mie te rog.

    12. claudi said...

      ioi da liniste e pe aici ...

    13. Marcelino said...

      @ claudi : pai cine vrei sa faca galagie ? eu singura nu pot :D

    14. Anonymous said...

      c kkt se cearta k prosti=)))

    15. Anonymous said...

      nu st anonimu ala d mai sus kre e prost=))

    16. Marcelino said...

      @Bogdan: Da, Bogdan, stiu cine esti. Poti macar sa nu mai insulti pe nimeni ? Cel putin nu pe blog :) Apreciez.

    Post a Comment