Rss Feed
  1. Intrebare

    Wednesday, October 6, 2010

    Cine imi da antonimul cuvantului "a anticipa" e cel mai smecher om!

  2. 11 comments:

    1. Daa! said...

      :))..iti las aici ca e mai aproape.da,ai dreptate!>:D<.Stiu ca te simti bine daca auzi asta,asa ca sa nu ti se urce la cap!:).

    2. Marcelino said...

      @ strumflex: stiam asta deja:>:))

    3. Anonymous said...

      A nu anticipa, evident. Din clasa antonime tipice pentru verbe.

    4. Marcelino said...

      @ Anonymous: un antonim lexical si nu prin negatie. Mersi oricum, dar l am gasit :)

    5. Anonymous said...

      L-ai gasit, deci esti cel mai smecher om. Ne zici si noua care e? Nu cerem procent si din smecherie, evident.

    6. Marcelino said...

      faza cu "cel mai smecher om" mi`a venit pe moment:)

      a anticipa=a reveni la, a-si aduce aminte de

    7. Anonymous said...

      ai zis antonim

    8. Anonymous said...

      smecher?=))

    9. Anonymous said...

      ce vocabular ai :-|
      te credeam altfel

    10. Marcelino said...

      @ ultimul anonim: http://dexonline.ro/definitie/șmecher
      consoleaza-te cu asta, oricine ai fi:)

    11. Marcelino said...

      @ primul anonim: pardon, greseala mea. nu am gasit semnul "egal taiat" pe tastatura:)
      rectific: "a anticipa ≠ a reveni la, a-si aduce aminte" :)

    Post a Comment