Rss Feed
  1. Something to believe in

    Saturday, October 9, 2010

    De unde am inceput? De la urmatorul schimb de replici:
    M:nu poti sa te manifesti asa fata de ea; trebuie sa ai macar un pic simtul prieteniei adevarate.
    eu: ce-i aia?
    T: esti o panarama daca nu sti ce e prietenia adevarata.
    eu: ghinion.

    Chiar e asa grav? Chiar e vina mea? Eu am avut simtul ala. Au avut grija alte persoane sa mi-l pierd. De ce fac pe mama ranitilor? Pentru ca stiu cat de important e sa fie cineva ACOLO. Sau cel putin stiu cum e sa nu fie. Deci nu ma judeca pentru ca incerc sa fiu langa tine. Nu ma judeca pentru ca nu vreau sa plec. Fiindca, indiferent ca tu nu esti aici, eu sunt. Si pentru tine si pentru el si pentru ea si pentru inca cateva 'ea'. Si nu ma plang ca eu sunt cea care e pentru mine.

    P.S. - Nu o sa ezit sa imi iau revansa.\
    P.P.S. - Stiu, sunt o nenorocita:)). Ghinion, n-ai ce sa-mi faci:)
    again - postul a fost scris in nu tocmai cea mai 0% alch stare =)

  2. 0 comments:

    Post a Comment