Rss Feed
  1. Totally autumned

    Saturday, October 16, 2010

    A fi sau a nu fi... deprimat. Chiar asta e intrebarea. Pe vremea asta e cam greu sa nu fi. Si cand natura si amigdalele nu prea te lasa sa iesi afara, logic stai in casa. Si cum esti prea plictisit de TV si nu ai destula rabdare sa te uiti la un film, incepi sa te gandesti, lucru care in situatia mea nu duce la un rezultat prea bun. Existenta mea e stresata si complicata prin simplul fapt ca e a mea.
    Pe vremea asta nu ma mai ajuta nici post-it-urile, nici panoul, nici toate hartiile in care m-am ingropat. Ce trist. Imi plang de mila. Sunt naspa.
    Ti-am spus vreodata cat imi place frigul? Poate ca da. Desi sunt sigura ca nu ti-am spus niciodata de ce.
    Acum mi-e cald. Vreau sa-mi fie frig. Sa simt cum imi curge sangele in vene. Sa simt ca sunt vie; fiindca frigul este singurul lucru care inca mai poate face asta...
    Deprimare placuta in continuare!

    ps - probabil maine o sa sterg postul @-)

  2. 0 comments:

    Post a Comment