Rss Feed
  1. betrayal: to do it or not to do it ?

    Wednesday, October 26, 2011

    "...this is the question!" Pot începe prin a spune că mai nou sunt cu cineva. Chiar de o săpămână. Cu băiatul despre care vorbeam atât de frumos într-o postare precedentă. Nu prea ştiu dacă ceea ce avem (sau mai bine zis ceea ce am) este o relaţie. Cert este că, de când l-am cunoscut, timpul trece extrem de încet şi mă bucur de asta. Cred că îl plac un pic cam prea mult şi asta va fi în defavoarea mea în cele din urmă, că doar nah, aşa sunt eu.
    Şi cu toate astea, hai să ne întoarcem la motivul postării. Având în vedere faptul că am o aşa-zisă "relaţie", pot folosi termenul "a înşela". Azi mi s-a oferit ocazia să înşel. Sau pot spune chiar că am fost rugată să o fac. Şi totuşi, am zis "nu". Nu am folosit faptul că sunt cu cineva, drept o scuză. Ci acela chiar a fost adevăratul motiv.
    Nu am înşelat niciodată pe cineva şi nici nu plănuiesc să o fac. Ce-i drept, acum ceva timp, m-am văzut regulat cu o persoană implicată într-o relaţie. (Hmm, fix aceeaşi persoană despre care este vorba acum.). Şi după ce faptul a fost consumat, am regretat. Acesta este unul din motivele pentru care nu aş face din nou aceeaşi greşeală.
    Nu aprob ideea de "înşelat". Dacă simt nevoia să înşel înseamnă că am găsit ceva mai bun decât ceea ce am, că ceea ce am nu mă mai mulţumeşte. Iar dacă situaţia stă în felul acesta, de ce să continui o relaţie cu cineva care nu mă mai mulţumeşte? Dacă simt nevoia să înşel, nu o fac, ci îl părăsesc pe respectivul. Nu am o mega istorie în materie de relaţii şi sincer nu-mi aduc aminte de mai mult de 3 exemple când chiar a avut loc despărţirea propriu-zisă. În timp am ajuns la concluzia că sunt cu cineva pentru că îmi place persoana respectivă. Şi nu are niciun rost să fiu cu cineva pe care nu îl plac. Dacă îl plac (ceea ce la mine se manifestă la o intensitate destul de mare), nu îl înşel, prin urmare nu îl părăsesc. Dacă îl plac, nu mai văd în jurul meu niciun alt băiat. Ofer ceea ce mi-ar plăcea să primesc...
    Există situaţii în care dau senzaţia că aş fi capabilă să înşel, poate din pricină că mă simt atacată sau rănită în vreun fel. Dar adevărul este că nu sunt în stare.
    Concluzionând, referitor la începutul postării, în ceea ce priveşte întrebarea din titlu, nu există "this is the question". My dear B., there is no fucking question. I am not capable to betray you, no matter what. Because I am too into you. Even though it's only a one week relationship, even though I don't know if I can call it "relationship". No matter "how not that much" attention you pay to me. I can't betray you. Because no matter what, you're my sweet and puffy one. Şi dacă voi ajunge să cred că această "relaţie" nu are niciun viitor, atunci voi ieşi din ea. Dar nu te voi înşela. Pentru că îmi eşti drag. Şi mi-aş dori să fie reciproc.
    Somn uşor!

    iar asta e pentru tine: 

  2. 0 comments:

    Post a Comment