Rss Feed
  1. totally awkward day

    Sunday, October 2, 2011

    A mai observat cineva că astăzi norii au fost mult mai aproape de pământ decât de obicei? Sau a mai văzut cineva ce bucăţică frumoasă de lună am avut azi? Sau ce vânt cald a bătut spre seară? Sau ce apus multicolor a fost?(răsăritul nu l-am prins că m-am trezit la 1). Poate sunt eu prea atentă la detalii, dar îmi place să fiu aşa...
    Deci azi am învăţat o lecţie deosebit de importantă: de câte ori foloseşti maşina de spălat, scoţi furtunul de evacuare... Am intrat în baie fix în momentul în care se dezlănţuia acolo o fântână arteziana :)) deh, învăţătură de minte. ori nu ma mai apropii de maşina de spălat o lună, ori pun un post-it pe ea.
    În altă ordine de idei aveam de gând să mă uit la The exorcism of Emily Rose, dar având în vedere că e 1 fără 25 cred că o las pe mâine. sincer acum n-am niciun chefuleţ să-mi transpun suferinţele pe blog aşa că o să povestesc mâine ce şi cum..



    still miss you :p

  2. 0 comments:

    Post a Comment