Rss Feed
  1. smth new

    Wednesday, October 19, 2011

    Ştiu că am luat o mini-pauză şi sinceră să fiu nici nu ştiu de unde să încep...
    Un lucru este clar: "Ochii care nu se văd, se uită!". Cel puţin în "chestia" pe care am trăit-o în ultima lună. Gone and over!
    În altă ordine de idei... Am cunoscut cel mai minunat şi dulce băiat din lume... Sincer nici eu nu ştiu cum s-a întâmplat, dar important este că am ajuns aici. Este cum nu a fost nimeni în viaţa mea. Pur şi simplu drăguţ, în cel mai frumos sens al cuvântului. Şi mi-ar plăcea atât de mult ca el să rămâna aici... Mi-e foarte frică să nu mă trezesc mâine şi să fi visat. De când am început să vorbim şi până acum nu cred că a fost moment în care să nu zâmbesc... şi toate astea datorită lui. Toată lumea din jurul meu m-a întrebat de unde-mi vine toată fericirea aceasta :D.
    Îmi închide gura destul de uşor şi asta pentru că mă face să zâmbesc mereu. Nu pot vorbi şi zâmbi în acelaşi timp. E pur şi simplu dulce. Extrem de dulce şi drăguţ şi tot ce-mi doresc în acest moment!!
    Şi nu, nu suntem împreună, deşi îmi doresc foarte mult să fiu lângă el... şi să fie lângă mine.
    Dragă B., îmi eşti uite atât >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>:*<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< de drag! und du bist der süßeste :D

  2. 0 comments:

    Post a Comment