Rss Feed
  1. delete

    Sunday, November 20, 2011

    Hmm.. n-am mai scris în ultimele zile. Am ajuns la concluzia că dacă nu scriu nimic sentimental, nu am ce scrie. Ce noroc că încă păstrez un jurnal scris. Fac pariu că peste câţiva ani va fi mult mai valoros decât blogul ăsta.
    Daa.. deci vorbeam mai devreme cu o cunoştinţă despre ideea de a "şterge pe cineva din memorie". Ea zice că nu se poate. Sau cel puţin că n-ai cum să ştergi pe cineva din inimă. Uhm... asta depinde de cât de mult ai ţinut la persoana respectivă. Mi-au venit în minte nişte versuri: "Old loves, they die hard/ Old lies, they die harder.". Este adevărat că există persoane pe care nu le uiţi niciodată, clar nu voi nega asta. Dar există şi persoane care de bine de rău trebuie să fie alungate. Motivul?! Mai mult ca sigur au făcut ceva naşpa. Dacă nu te înverşunezi puţin împotriva persoanei în cauză, e cam greu să nu te mai gândeşti 24/7 la el/ea.
    Important este nu să uiţi de existenţa respectivului, ci să îl faci să conteze mai puţin pentru tine. mda, nici asta nu este foarte uşor de realizat. E greu, nu imposibil. Se recomandă a se începe prin invisible pe mess, apoi ştergerea din lista de mess, urmată de ştergerea din lista de facebook/google+/twitter , apoi numărul de telefon. Ce pot să spun, sunt pe drumul cel bun. Şi nu în cele din urmă, găsirea unei activităţi care să ne ţină creieraşul ocupat toată ziulica. (eh, o activitate sau o persoană, asta e discutabil :D). Vorba vine, cui pe cui se scoate.
    Concluzionând, cred că este pentru prima dată când sunt recunoscătoare că lumea vorbeşte mai mult decât ar trebui. Aşa aflu mai mult decât îmi doresc. Una peste alta, m-am lămurit şi de data asta şi, cu siguranţă, prefer să-mi bag un băţ în posterior decât să fiu vreodată nevoită să-ţi adresez un cuvânt.



    P.S. - aseară la 22.22 au expirat cele 13 zile. I am finally free!

  2. 0 comments:

    Post a Comment