Rss Feed
  1. kind of a "defecţiune"

    Thursday, November 3, 2011

    Sunt defectă. Mi-au venit rezultatele analizelor. Nu-mi vine să cred... Trebuie să fie ceva greşit. Concluzia este că sunt defectă. Cică sunt perfect sănătoasă. N-am avut niciodată analize aşa bune -__-. Come on, people, what's wrong you? Îmi curge nasul ca o biuretă stricată, mănânc cât o vrabie şi sunt sănătoasă?! Acum 3 săptămâni aveam în gât un streptococ ß-hemolitic. Nu că îmi plăcea... dar nu-l mai am!! Şi am luat fix niciun medicament... Mă rog, Doamne ajută să fiu într-adevăr aşa sănătoasă cum par [fizic, nu mental :))].
    M-am reapucat de chimie, ceea ce mă binedispune grozav de mult. Şi una peste alta, era şi timpul.
    Îmi place vremea asta, dar mă enervează că nu plouă. E cea mai urâtă toamnă de până acum... Cum să fie toamnă şi să nu plouă?! So not fair...
    Mi-a reparat tata aparatul. Finally :D. Acum n-o să mai pierd nicio minunăţie de răsărit. Ce-i drept, nu-i merge zoom-ul, dar decât deloc, e bine şi aşa.

    mda, mă duc să termin proiectul la fizică, să scriu la info, la mate... eventual poate îmi rămâne timp şi de chimie şi de citit. Mi-e dor de Scarlett :D

    pentru azi am:
    - două fraze: "Real eyes realize real lies." şi "I was never loyal except for my own pleasure zone." (placebo - black eyed)
    - o poză:
     
    şi o melodie: 

  2. 0 comments:

    Post a Comment