Rss Feed
  1. latino pride

    Sunday, November 13, 2011

    "La mulţi ani, Beticutz!!". Aseară am fost la una dintre cele mai frumoase petreceri de până acum. A meritat din plin să particip, m-am distrat grozav. Am cunoscut câţiva oameni interesanţi.. despre care mai auzisem diverse lucruri cu toate că nu îi cunoşteam. Pot spune că am rămas destul de surprinsă, nu numai de ei, ci şi de mine. N-o să dezvolt subiectul acesta :).
    O scenă memorabilă a fost momentul în care am dansat pe Shakira - Objection. A fost pt prima dată când am dansat tango. Şi a fost bine, bine!! Cu ocazia asta, mi-am dat seama că am o mică problemă... Şi anume, caracterul mi se reflectă în modul în care dansez. Dansul în doi presupune ca băiatul să conducă fata. Ehm.. eu am o problemă cu conceptul de "leading". Mi-e greu să mă las condusă, fie că e vorba de dans sau altceva. Tot timpul am tendinţa să conduc eu. Şi aseară, după un minut din dans, îmi zice respectivul : "ce-ar fi ca acum să te laşi pe mâna mea ca să te conduc eu?". Uhm... okaaaaay :)).
    Ohh da, să nu uit... aseară am avut nişte vise taaaaare drăguţe :D. După mult timp.. Again, nu dezvolt, nu vorbesc despre asta.


  2. 0 comments:

    Post a Comment